Nya idéer
Sims vart just så mycket roligare! Ser ni bilderna!? Tillskillnad från den andra datorn så kan jag ha högsta inställningarna i sims nu, och jag vart helt chockad haha. Detta är lite jag byggde på den andra datorn, hade över modsen och mina sparfiler till den nya och det är så roligt att se hur allt ser så mycket bättre ut nu :)
Vart pepp som jag vet inte vad.. Har förresten lite nya idéer till en "familj" jag håller på med, handlar om en tjej som går på college eller hur man ska säga. Blir mina idér som det jag har tänkt så blir det nog roligt att både skriva och läsa, hoppas det i alla fall :) och herre gud vad jag saknar sims 3 universitetsliv!
Skriv jätte gärna hur ni tycker om bilderna förresten, märker ni att dessa bilder ser bättre ut än det jag har lagt upp förut eller är det jag som är blind? 
 
Gamla datorns simsbilder↓
 
 
#1 - Sandy

Nog gör grafiken en stor skillnad! Jätte fina bilder, och ser fram emot att få läsa din nya story :D