Haley - Första dagen
Det var soligt i Newcrest och Haley hade precis anlänt med sin stora resväska fullpackat med grejer och kläder för hela terminen, tur nog så finns det tvättmaskin.

Med ett leende på läpparna gick hon fram till dörren och möttes av Ella.
"Hej du måste vara Haley! Alla dom andra är redan här"
"Ja hej"
"Jag är Ella förresten, trevligt att äntligen få träffa dig! Vi kommer ha så kul dessa år"
Och då kom det fram två killar som hade hört Ella och Haley pratat
"Varför sa ingen att vi skulle bo sex stycken här?" frågade Chris fundersamt samtidigt som han välkomade Haley till huset.
"Eh.. Chris, vi pratade ju om det bara för någon minut sedan
".. Ja visstja" svarade Chris samtidigt som han vart aldeles röd om kinderna

"Kul att träffas, jag är Chris och det här är.."

"Tyler! Hej Haley"
"Hej"
"Trevligt men det är forfarande två som inte har hälsat" sa Ella men hoppade till när Alexander smög upp backom henne.
"Hej, Alexander Holt heter jag" samtidigt som han skakade Haleys hand.
"Hej, jag är Haley"
"Jag vet, vi har väntat"
"Jaså? Är jag sen?"
 "Och här har vi Alison, nu blir det party! Haley gå upp med väskan och byt om, nu ska det dansas! Ditt rum är till vänster om trappen första dörren till höger" sa Ella alldeles uppspelt
"Haha ska bli" 
Haley kom upp på sitt rum och började packa upp, rummet bestod utav en säng, två bokhyllor, ett skrivbord och ett sminkbord plus en hylla intill den, som perfekt för mig tänkte hon och satte sig ner för att fixa till sig inför festen.
#1 - Anonym

När kmr nästa?❤