Haley - Första kvällen
Dagen efter festen vaknade Haley upp med huvudvärk, hon gick ner till köket där Ella satt och åt frukost.
"Hej Haley, vilken kväll va? bara vi som är morgonpigga här" också fortsatte hon äta på sina flingor.
"Ja.." svarade Haley och tog en skål med flingor med mjölk och satte sig bredvid Ella.
"Det behövs verkligen städas idag" 
Dom både kollade sig omkring, på bordet stod det tallrikar från kvällen innan.
"Ja.." 
"Du förresten, vad hände med James? OCH Chris? Två på samma kväll Haley? Din första dag här dessutom" 
"Öh..ja,,," 

Kvällen innan

"Du jag är riktigt glad att jag träffade dig Haley"

"Chris vart närgången på klubben, och jag träffade även James där"
"Så? Vad hände sen?"
"Haha men det vet du typ ju, James följde med oss hem"
"Nej Haley du gick hem före oss andra"
"Åh, ja jag bjöd i alla fall med mig James hem, vi pratade och så.."
"Bara?"
 
"Haley, jag är riktigt glad att jag träffade dig"
"Vi pratade på Alexanders rum, DU får inte säga det till Alexander, vet inte varför vi hamnade där.."
"Haha men Haley!" 
 "Så.. Har du tänkt träffat James mer eller var det där bara en engångsföreteelse?"
"Vi får se, men det var i alla fall en bra start på den här terminen"
"Ja det kan man då säga haha"