Haley - Flytt

"Hörrni? Jag har en dålig nyhet..."
Kommunen hade bestämt att riva alla hus på gatan dom bodde på, som tur var så fixade kommunen även lägenheter till alla som bodde på den gatan. Haley, Ella och Alyson hamna i samma lägenhetshus, och dom bor på samma våning, såklart med andra studenter också så det kan bli livligt vissa nätter.

Haleys lägenhet (Lgh 1310, Snobbgatan 21)


Tack för alla kommentarer på senaste inlägget förresten, betyder så mycket ♥ Tyvärr har jag varit väldig inaktiv på sims och inte spelat så mycket, och när jag väl har spelat har jag bara byggt hus. 
Fler bättre inlägg kommer, hoppas jag. Tack för att ni finns ♥



#1 - SIMSING - en simsblogg

Jättefin lägenhet!

Svar: tack! :)
thesimslife.blo.gg

#2 - Nellie

Älskar verkligen denna serie

Svar: åh va kul att höra, tack <3
thesimslife.blo.gg