Familjen Lowell - Twins!
Jenny Lowell
2017-01-22
Dom sista dagarna av graviditetern gick jag bara runt hemma och läste böcker, tills den dag det var dags att föda, det var mitt i natten och jag var uppe för att ta en nattsmörgås för om ni inte vet det så blir man väldigt hungrig ibland när man är gravid, hur som helst så gjorde jag i ordning en smörgås när vattnet gick, smått panik så sprang jag till toan då jag trodde jag hade kissat på mig tills jag förstod att det var dags att föda, ringde till en taxi som tog mig till sjukhuset snabbt.. Väl där så skrev jag in mig och dom tog emot mig lika fort som jag kom in, eftersom jag aldrig har fött barn tidigare var jag nervös och rädd, jag var även själv. Det tog bara 2 timmar tills jag hörde bebis skrik, en liten pojke som fick namnet Anthony föddes men jag kände att det inte var över, "Ni kommer få tvillingar!" sa doktorn och jag trodde nästan jag skulle svimma, jag var inte alls beredd på det här, ca 5 minuter senare var Melanie född, en liten flicka.
Jag som kunde tänka mig att ta hand om ett barn skulle bli jobbigt men att ta hand om två är dessto ännu värre, tur nog har jag Sarah, min rumskompis till hjälp när jag behöver ta igen min sömn.