Familjen Lowell - Oväntad överraskning
Sorry för dålig uppdatering men har inte haft sug att spela sims alls, förens småbarn kom till sims! Dessväre så krashar mitt spel jätte mycket men men.. Börjar jobba imorgon (17 Januari) så kommer nog inte ha tid att uppdatera mer än på helgerna om jag ens spelar. Hoppas ni hade en bra jul och nyår förresten! ♥

2017-01-16
Jenny Lowell
Mycket har hänt! Så mycket så jag inte ens har haft tid att skriva något. Sedan jag började skriva på min blogg så har jag börjat sammarbeta med företag och jag fick jobb på en modetidning, men nog om det. Jag har fått en relation till min kära ex-granne, ja vi är inte grannar längre då jag flyttade in i ett penthouse med en tjej som hyrde ut rum, anledningen varför jag flytta är för att familjen Lowell blir numera 2.
En liten bebis kommer snart och jag kunde inte vara gladare ♥ Så då behövde jag bo större, tjejen jag flytta in med är 18 och studerar fortfarande, och hon är helt okej med att det kommer en tillökning så det är ju underbart. Plus att hon kan vara barnvakt när jag jobbar om hon är hemma :)
 
Innan jag förstod att jag var gravid så vaknade jag alltid av att jag mådde illa, mina bröst hade också blivit större, det var nog det första jag märkte, att dom ömma och hade blivit större in innan, lära till och med köpa nya bhar haha, i guess that's life. Längtar ni lika mycket till att bebisen är här som jag? 
 
 
PS.sims tid, skulle vara väldigt märkligt annars då inläggen skrivs av Jenny samma dag som jag skriver dem, så hade det varit 'riktigt' hade det varit i alla fall 9månader senare. Aja ni förstår ändå haha.