Hello, it's me
(Klicka på bilden för att ladda ner)
Så j*vla snygg t-shirt! Och så sant, bara för att man är +size så betyder inte det att man inte är vacker. OCH särskilt inte att dom som är smala är finare än dom som är +size, neeeeej! totally wrong! 
ALLA är precis lika fina hur du än ser ut, det hela beror på vad vi attraheras åt. ♥

Nu var det ju ett tag sedan igen, (sa jag inte detta sist också?) Mycket som har hänt, en släkting har gått bort, en till släkting som ligger på sjukhus just nu, jag har praktik så jobbar måndag till fredag så har inte hittat tiden till att spela sims, och inte haft någon större lust då dom senaste månaderna har jag varit väldigt ledsen å haft ångest osv som ni redan vet då jag skrev de i något av dom senaste inläggen också...
Men jag håller på att bygga ett hus till Alexis nu i alla fall som förhoppningsvis blir klar snart, och då mina vänner! Ska jag försöka spela mer och uppdatera här. 
Så pinsamt att jag skrev förut att jag skulle komma tillbaka innom en vecka också gjorde jag inte de haha, sorry men mycket har hänt på en sådan kort tid, och det vart inte direkt som jag hade tänkt mig, MEN ska försöka nu i alla fall. Jag lovar inget, kanske försvinner i 1 månad till men jag hoppas inte det i alla fall.
Ni får ha det så bra så länge ♥ och ta hand om era nära och kära
#1 - Tindra

Saknar ju diiiiiig! ❤️