Palmer - Time to move out
It was time to move out.
Alexis var dock bara 17 men hon kände att hon inte kunde bo med sin pappa mera, att få se han ta hem nya främmande kvinnor varje natt eller att höra han kliva in genom dörren klockan 6 på morgonen. Hon såg hur ledsen han var och hon kände att det bästa för henne var att bara att flytta, även om det gjorde ont för Henry att se sin dotter packa väskorna, hoppa i en taxi och åka iväg så blir det nog bäst för båda.
Alexis flyttade i alla fall inte själv, i Widenburg finns det massor av simmar som söker rumskompisar, så hon flyttade in i ett litet hus/villa i utkanten av Widenburg  En liten ö som hade max 5 tomter, med en annan tjej som jobbar som journalism. Det enda dryga med att bo här är välväl att dom lär åka båt in till stan, eller fanns det en bro någonstans? Alexis hade inte direkt kollat allt de där, det hon visste var att dom hade en egen privat brygga och en fiskeplats. 
 
Nackdelen med att flytta hemifrån är att man lär laga all sin mat själv, så länge rumskompisen inte vill laga middag varje dag, men annars så trivdes Alexis riktigt bra i sitt nya hem.
Hon har ett jätte fint och mycket större rum nu än i sitt gamla hem, så Alexis är mer än nöjd.
Och från balkongen kan man se ut över havet.
Det Alexis inte vet är att bara något hus ifrån så bor Ella, hennes mamma.
 

Litet halvtaskigt inlägg men jag har bestämt att jag ska försöka spela så mycket sims jag kan på helgerna då jag har tid och även skriva och försöka tidinställa inlägg.. Annars så kommer det förmodligen upp inlägg under helgerna., eller lite då och då jag vet inte haha