Palmer - Date night
Det var fredag kväll och Alexis hade fått ett samtal från en kille hon hade dejtat i några veckor.
Dom skulle träffas på en  restaurang men Alexis var mer än ovan att gå på restaurang, dom andra gångerna dom har träffats har det varit hos honom eller hos henne
- Eeh.. jo jag skulle träffa min vän här, sa Alexis 
- Jaha? sa Värdinnan surt
 
Efter ca 2 minuter snack med den sura värdinnan kom Alexis dejt och dom satte sig vid bordet
Dom fick tyvärr inte ett så fint bord, väldigt nära disken dessutom men vad gör det när sällskapet är perfekt
Dom pratade om allt mellan himmel och jord, det var det bästa med den här killen tyckte Alexis, han var så lätt att prata med
Restaurangen ligger i Magnolia Promenade, omringad utav butiker och dylikt. Alexis hade faktiskt aldrig varit här förut
Känner ni igen den?
- Tack för att du sa ja
- Du vet ju att jag gillar dig, självklart säger jag ja, sa Alexis och rodnade lite 
En lång kram och sedan gick dom hem 
Bättre inlägg kommer innom en snar framtid
 
 
Förresten, om ni är intresserade utav att se Palmers släktträd och dom andra som har kommit in i släkten så kan ni kolla in det här.. Många av dom simmar som är med i släkten har aldrig synts till på bloggen förut,.. för jag har aldrig spelat med dem haha. Släktträdet kommer uppdateras allt eftersom 
Cred till Simsinspace som la ut ett släktträd på familjen Lane förut (här kan ni se inlägget), annars hade jag aldrig en tanke att man kunde göra ett släktträd på denna sida haha
#1 - Sandy

Aw, vad söta dem är tillsammans!