Förlåt
Har inte blivit några inlägg på över en vecka, och anledningen är för att jag inte har mått så bra, ångesten har liksom tagit över.. Så jag har mestadels bara spelat GTA under den här tiden för att tänka på något annat, något som jag inte riktigt gör när jag spelar sims.. (MEN GUD! VÄRLDENS KLANT ÄR JAG SOM PRECIS SPILLDE UT MIN ENERGIDRICKA PÅ HELA GOLVET! FML, haha intressant va -_-) Vilket som så fick jag världens inspiration till att bygga hus i sims för att inte allt för länge sedan kom det en uppdatering till GTA (på PC, PS4 och XBOXone) med bland annat nya missions osv och lägenheter! och damn va snygga lägenheterna var! Köpte en för 1.100.000$ i Eclipse Towers, Penthouse suite 3 "Moody" valde jag om någon undrar. Här kan ni se alla stilar om det är intressant.
Ska alltså försöka bygga detta i sims inom en snar framtid, typ nu.. Så kanske Alexis flyttar in i det sedan, om det blir bra så att säga, vi får se. Nya inlägg kommer i alla fall upp snart! 
Fick till denna bild över en liten bit av Los Santos, fint va?

Slutbabblat om GTA nu, spelar ni GTA? Vilka spel förutom sims spelar ni? :)



#1 - Sandy SIMSINSPACE

Shit happens! Jag vet hur det är, och du vet ju vart jag finns om du behöver ett öra. :)
Åh vilka fina bilder, trodde ärligt talat att du byggt och fotat dem ur Sims (förutom sista bilden) först!

Haha jag tror du redan vet att jag är en true GTA spelare ;) men just nu nördar jag Star Wars Battlefront 24/7... haha. Det är ju även ännu roligare när man dessutom blivit pro elit (eller top player), och att jag dessutom är det med Boba Fett av alla. Min nya partner in crime i princip (ska dock inte "klaga" med tanke på att Boba, förutom Anakin/Vader, är en av mina allra favoriter i SW överlag).