Filmkvällsprylar
Ett nytt stuffpack kommer ut den 12 januari. Ni kan läsa mer om det på thesims.com eller här: https://www.thesims.com/sv_SE/news/movie-hangout-stuff-reveal (går inte att göra bra länkar från mobilen haha) 

Jag ska såklart köpa den. Men är fortfarande utomlands då det släpps. Ska ni köpa det? Att få simmarna att kolla på tv tillsammans är ju inte helt fel ;) 

Är alltså utomlands å bloggar nu från mobilen så har ingen aning hur detta inlägg ser ut på datorn så har förseende med det, brukar aldrig blogga från mobilen annars :)
#1 - Mikka

ooh! Det verkar då intressant iallafall! Jag kanske kommer unna mig det, beroende på om det har innehåll som verkar värd pengarna :)

Svar: Ja jag tycker det med! jag köper allt som kommer ut till Sims jag, finns alltid något som man vill ha :) popcorn maskinen är jag intresserad utav
thesimslife.blo.gg

#2 - Tindra (SimsTi fast med annan blogg haha)

Ser så mycket fram emot det nya stuffpacket! Möblerna ser inte så dumma ut hehe... ;)