'Ny' design.. igen (som ni kanske märkt)
Halloween var ju över ganska fort och jag kände att jag inte vill vänta tills snön börja falla här för att få till den där känslan med en 'vinter design' och jag orkar inte sitta och pyssla (även fast jag tycker det är riktigt roligt ibland att bara sitta med musik i lurarna och fiffla med en design haha) 
Så därför gick jag tillbaka till den förra bakgrunden och la till Emelie och ja.. namnet på bloggen. Enkelt, simpelt och rätt så nice tycker jag
 

Vad tycker ni? och by the way! Vart hamnar reklamen för er? För mig är den precis ovanför headern och täcker menyn där uppe om man inte skrollar ner, är det samma för er? OCH kan man flytta på den?! 
De är något som har irriterat mig ett tag haha
#1 - Sara

Nej men oj så fint det blev! :D

Svar: Tack :)
thesimslife.blo.gg

#2 - Mikka

Stilren, enkelt och snyggt(!) tycker jag den blev :)
Eftersom jag använder en av blogg.se's egna designer, så hamnar reklamen för mig ganska precis under menyn och ovanför headern..
Men, har du prövat att flytta ner headern och din content och se om det hjälper?

Svar: Tack. Nej de har jag inte gjort, men kan ta å prova å se :)
thesimslife.blo.gg