Sims 3
När jag kollar tillbaka på bilder från sims 3 så blir jag nästan glad att det där färg hjulet inte finns.
Alltså jag SÖG på att inreda och matcha saker. Visst gör det fortfarande också haha.. Men lite bättre har jag nog blivit! Dock är jag väldigt dålig på att välja bra tapeter.. tycker jag
 
Jag tyckte det här köket var så fint! Eh okej.. 

Här har vi ett bra exempel! Jag ville att färgen på väggen,stolen,målarsaken ALLT skulle ha samma färg..Öhm okej.. Annars så älskade jag dom där möblerna! Men färgvalen var inte särskillt bra haha
Rosa Rosa Rosa Rosa, ser ni att det är rosa? OCH lite lila. Inte fegar vi med färgen inte. Tänk om man hade det där rummet på riktigt, tillslut så skulle jag nog tröttna på rosa haha.
Men i sims 3 så kunde ju simmarna ha favorit färger, mat osv.. och det var inte allt för ovanligt att mina småsimmar hade rosa som favoritfärg så okej.
Undrar faktiskt hur jag tänkte här, varför lär liksom laptopen matcha rummet för? haha
Nog det värsta jag har sett nästan.
 
Men jag är en sådan som vill att alla färger, möbler ALLT ska gå ihop.. i alla fall i Sims.
Sen så varierar jag mig sällan mellan möbler och sånt, hittar jag något jag tycker om (exempelvis köksbänkarna i sims 4 som jag använder mig av hela tiden nu typ) så använder jag inte några andra förens jag hittar en ny favorit. Är ni lika dan eller är det jag som är knäpp?
Den som hade det här rummet hade nog lila som favoritfärg.. 
Önskar dock att den där sängen och tvhyllan fanns i Sims 4! 
 
#1 - Simsstar

http://sims4.aroundthesims3.com/objects/surfaces_01.shtml här finns också en tv hylla från aroundthesims! Inte precis lika dan men ändå använde den väldigt ofta!

Svar: Tack! Ska kolla :)
thesimslife.blo.gg

#2 - Anonym

Hej vart har du laddat ner sängen på sista bilden måste ha den?? Ovh nej du är inte knäpp jag är likadan xD