Palmer - Snälla pappa

Festen var slut och Mandy skulle hem men Henry följde inte med.
Han gick runt på gatorna i Windenburg och kollade, allt var så upplyst, så.. nästan magiskt! tyckte Henry.
På något vis så påminde allt Henry om hans familj, när var det senast han såg sin pappa?
Han tänkte inte mer på saken, han fick tag på en taxi och åkte direkt hem till Caitlyn och Ryan. 
En något sömning Caitlyn kom till dörren när han knackade på, Henry sa snabbt hej och frågade efter Ryan.
- Han sover, ska jag väcka honom? frågade Caitlyn.
- Nej jag kan vänta, sa Henry.
Henry passade då på att kolla in sitt gamla barnrum, Henry längtade hem, eller i alla fall bort från staden där han bor nu, han vill bort, långt bort, han vill till Windenburg.
 - Vill du ha frukost? frågade Ryan 
Ryan hade precis vaknat och fått reda på att Henry var och hälsade på, tydligen så hade Ryan somnat med sina arbetskläder på 
- Visst, svarade Henry
- Pappa, jag vill be om ursäkt för vad som hände förut.. 
- Det är okej, sa Ryan, jag har också varit tonåring och jag förstår att du ville känna dig vuxen.
- Pappa, jag vill flytta.. igen.. och jag behöver din hjälp.
- Igen?
- Ja, jag slutar snart skolan och jag vill flytta till Windenburg, sa Henry.
- Okej, vart har du funderat att bo någonstans då?
- Det får du se om du hjälper mig, sa Ryan.
- Okej, då säger vi väl så, ring när du behöver hjälp sa Ryan.
 Henry var så glad, nu skulle han bara hem och packa.. och leta efter någonstans att bo...