Palmer - Så har jag det
Mail till Henry från Caitlyn
Hej Henry! Hur har du det? Brukar du kolla din mail ens?
Har inte hört något från dig på länge och eftersom du har flyttat så långt bort nu så är det svårare att hälsa på så ofta som jag brukade göra, har du en flickvän? är det därför du aldrig hör av dig?
Ryan och Ashley hälsar, du missade förresten hennes födelsedagsfest men jag antar att du har mycket just nu, brukar vara så när man flyttar och byter skola och sånt.. även om jag tyckte du kunde ha väntat med att flytta tills du i alla fall hade gått ut skolan, men du gör ju som du vill, du är ju inte så liten längre. Mammas ♥a. Har du tänkt på vad du ska göra efter skolan? Utbildning är viktigt så jag hoppas du inte festar hela nätterna! 
/Kram från mamma och pappa
 
Mail till Caitlyn från Henry
Hej mamma, att flytta till Windenburg är det bästa jag har gjort, dessutom så har jag och mina rumskompisar Ella och Fabian skapat en klubb och vi är redan 8 medlemmar! Det är en dance club för alla som älskar att dansa, lyssna på musik och bara umgås. Jag är snart klar med skolan också, jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med efter skolan, får väl se vad som finns, och nej jag festar inte hela nätterna, så det behöver du inte oroa dig för. Tacka pappa från mig igen för hjälpen med flytten! vart jätte bra. Ja förlåt för att jag missade festen, men ska gottgöra henne! Jag lovar. 

Om jag har flickvän? 
.. Nej inte än, vill ni ha barnbarn snart eller? 
Ni måste hälsa på snart! Jag kan visa er runt, det är så himla fint här, Ha det bra så länge så hoppas jag vi hörs snart, hälsa pappa och Ashley.
/Henry