Palmer - Flytten till Windenburg
- Sophie! Jag ska flytta, sa Henry glatt, jag står inte ut med den här hålan längre.
- Vart ska du då?
- Där alla festar tills på morgonen!


Windenburg 
Efter ett tags letande så hittade Henry ett ledigt rum i ett hus, två andra simmar letade efter en rumskompis och detta passade perfekt! Henry fick komma dit och kolla och såklart så valde han detta ställe, mitt i centrum, hyran är ganska dyr men vad ska man tro om man bor mitt i stadens kärna. + att det finns en festlokal i källaren! (Tog bort cafeet som fanns på denna tomt då jag ändå aldrig kommer gå dit med mina simmar lol, så jag "byggde" ett hus, orginalet finns här)
 
Och utsikten är ju magisk, ännu mer magiskt på natten!
 
Ella och Fabian Hyde är numera dom simmar som Henry bor tillsammans med, två syskon som bor numera ensamma då deras föräldrar aldrig kom tillbaka från deras tripp till Granite Falls.
Fabian älskar att skriva musik och göra så simmar dansar, däremot är han rätt så klumpig. Ella gillar att dansa och har väldigt lätt till gråt då hon saknar sina föräldrar.
 
#1 - Sandy SIMSINSPACE

Den nya staden verkar så himla fin! Ska definitivt köpa Trevligt Tillsammans nästa gång jag får pengar (köpt alldeles för mycket makeup denna månad, för att vara helt ärlig haha!). Måste bara ha den nya staden! :D