Palmer - Fest och otrohet
Numera visste alla om bebisen förutom Henry
Till och med Henrys mormor Lilian och morfar John fick veta då Ella träffade dom på en fest
Även om Ella och Henry är ett par så kan inte Henry bara hålla sig till en, ingen märker att han går iväg med någon annan.
Medans så berättar Ella nyheten för Henrys gamla rumskompisar Sophie och Mandy
- Tack för en sista gång, sa ,Louise som hon hette, hörde att du ska bli pappa och jag förstår om du tar ditt förhållande mer seriöst nu.
- Va?! sa Henry chockat och sprang upp till Ella
- Är du gravid?! Alla vet förutom jag! 
- Jo... jag skulle berätta men, sa Ella
"Herre gud, vad ska jag göra nu?" tänkte Henry
 
Älskar att det har kommit fram så många spöken nu! Innan jag köpte Trevligt tillsammans så såg jag aldrig ett enda spöke! Så är roligt då ens simmar kan träffa sina döda släktingar! :)
#1 - Sandy

Åh, Henry påminner om Dean! Nästan så att jag ångrar lite att jag bytt till Lane.. haha. :(