Palmer - ?!
Mörkret hade lagt sig över Granite Falls, Henry och Alexis gick till en annan campingplats där det var tält uppradade i en cirkel och där bestämde dom sig för att spendera natten då Alexis tyckte det var läskigt att gå genom skogen när det var mörkt
Där fanns det även en liten stuga med kök och 2 bord och ett spel som Alexis såklart ville testa på att spela innan det var dags för att gå och sova, dock så var inte Alexis så duktig på spelet, men vad gör det?
Nästa morgon hade Ella leta reda på vart dom var och väckte Henry med att börja bråka
- Hur kan du bara försvinna med Alexis sådär utan att säga något?!
- Du, det är faktiskt min dotter också, och jag gör som jag vill då jag är den enda som har engagerat mig med att umgås med henne.. Vad har du gjort? sa Henry
Fortsättning följer...