Några bilder ni inte har sett..
Det är väldigt sällan man använder sig utav alla bilder man knäpper i sims, så är det i alla fall för mig.
Jag tar inte bilder i sims endast för att kunna lägga upp på bloggen utan jag knäpper även för att jag tycker det är roligt att kolla tillbaka på mina simmar då och då. Så här är dom senaste bilderna med familjen Palmer som jag har tagit som inte ni har sett.
 
Ashley, Henrys lillasyster och kortet är taget då Ella bjöd över Henrys mamma, farmor, syster och faster för att berätta nyheten om bebisen.
En bild från när Ella jobbar, hennes arbetskamrat är Henrys mormor Lilian. Något jag inte har skrivit om är att Ella har jobb på sjukhuset, det enda jag har skrivit är att efter dom gick ut skolan var att hon ville bli läkare. + Så var Ella gravid här.
Här var Ella gravid med Alexis och jag passade på att ta några fina bilder på henne och magen som sitter upphängd i deras hus.
Ella på jobbet igen och undersöker en patient, känner ni igen henne? Det är faktiskt Méi Lings tvillingsyster som aldrig hann dyka upp i min simstory om familjen Ling då sparfilen försvann :( 
Fabian friar till sin flickvän Candy som svarade glatt ja,(romantiskt ställe att göra det på, right?) någon dag efter gifte dom sig.
 
Brukar ni också ta många bilder i sims? :)